Re: Jaki klon ATI wybrać w przypadku karty Radeon VE?

Autor: Piotreczek (piotreczek_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 14:48:22 MET

Użytkownik <psiemieniuch_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Chcę kupić kartę graf. ATI Radeon VE. Ponieważ w sklepach nie mogę znaleźć
tej
> karty produkcji ATI, jeno same klony, mam pytanie: czy warto kupić Radeona
VE
> firmy SuperGrace lub Procom? Czy te klony ustępują karcie wyprodukowanej
> oryginalnie przez ATI, a jeśli tak, to jaka będzie różnica w jakości

Mam Supergrace Radeon VE, niestety z pamieciami SDR i jestem zadowolony.
Wydajnosc wg 3dmark2001 zblizona do wersji DDR (w granicach -10%),
funkcjonalnosc identyczna jak dla oryginalnych ATI tylko trzeba sobie samemu
znalezc i sciagnac z sieci Hydravision.
Jakosc obrazu na monitorze bardzo dobra, wyjscia TV znakomita (wyjscie TV
zalatwia sam chip Radeon VE, a nie dokladane kodery (jak w GF2MX), nie ma co
zepsuc).
Sterowniki dla kart Made by ATI nie dzialaja, trzeba sciagac wersje OEM,
albo przerobic inf w sterownikach oryginalnych, albo znalezc przerobione w
sieci. Wlasnie sciagalem najnowsze 6032 (XP) i zainstalowaly sie bez
problemu.

Warta 215zł, ktore kosztowala.

PW.