Re: Jaka konfiguracja na serwer???

Autor: Wojciech Puchar (wojtek_at_chylonia.3miasto.net)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 21:33:02 MET

> Warto. Mam porównanie . Przede wszystkim - jak się coś zwali, nie będziesz
> zależny od software'u żeby to naprawić, po drugie : softwarowy RAID

przecież i tak jesteś zależny potem aby od tego skorzystać.

> dodatkowo obciąża procesor, który lepiej wykorzystac do czegoś innego ; po
> trzecie - zamiast przyśpieszać, spowalnia.

a który RAID przyśpiesza w stosunku do sumy wydajności osobnych dysków?
ciekawostka.

to że coniektóre kontrolery z RAM'em na pokładzie jak mylex ci przyśpieszą
wynika z tego ramu i z jego inteligencji która przewyższa jej parodie w
windows.

> Oczywiście, tylko że obecne na rynku już jakiś czas. Użyłem cudzysłowa :)

po prostu karta jaką podałem jest super do normalnego domowego komputera
(używałem nieco gorszej nawet, teraz mam riva128)

> Nie, to nie żart. Zapraszam do lektury "WinSecurity Magazine".
o tak tak.. co jeszcze.