Re: Jaka konfiguracja na serwer???

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 17:21:04 MET

> nie warto. rozwiązanie software'owe sprawdza się znakomicie jeśli jest
> dobre.

Warto. Mam porównanie . Przede wszystkim - jak się coś zwali, nie będziesz
zależny od software'u żeby to naprawić, po drugie : softwarowy RAID
dodatkowo obciąża procesor, który lepiej wykorzystac do czegoś innego ; po
trzecie - zamiast przyśpieszać, spowalnia.

> DDS-4 jeśli już. najbardziej sensowny jeśli chodzi o koszt nośnika - DDS-3

Fakt.

> "starą"?
> to bardzo dobre karty.

Oczywiście, tylko że obecne na rynku już jakiś czas. Użyłem cudzysłowa :)

> to chyba żart. windows i serwer ;)

Nie, to nie żart. Zapraszam do lektury "WinSecurity Magazine".

B.