Odp: Wydajnosc i K7S5A

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 21:31:57 MET

> jakie ustawienia mozna zmienic na ECS K7S5A z najnowszym BIOSem, aby
uzyskac
> max wydajnosc? Mam SDRAMy i Athlona XP. W BIOSie znalazlem kilka ustawien

Weź małe nożyczki, potem poluzuj w 3-pinowej wtyczce zielony kabelek -
wyjmij go i przełóż na środek - i po wszystkim - u mnie tak chodzi.

 W BIOSie niewiele zrobisz - lepiej załaduj sobie nieoficjalny BIOSik i
przetaktuj z 133 na 138 Mhz - różnica będzie znacznie wyraźniejsza, niż
kombinując przy pamięciach.

U mnie XP 1700+ chodzi jako 1800+. I różnica jest ok. 250 punktów w 3DMark
2001 na tej samej płycie.