Re: Wydajnosc i K7S5A

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 21:40:58 MET

Użytkownik Straits <straits_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a3upcg$ulo$1_at_szmaragd.futuro.pl...

> Weź małe nożyczki, potem poluzuj w 3-pinowej wtyczce zielony kabelek -
> wyjmij go i przełóż na środek - i po wszystkim - u mnie tak chodzi.

Dziekuje za rade, myslalem zeby tak zrobic, ale nie wiedzialem czy bedzie
pozniej dzialac ;-)

> W BIOSie niewiele zrobisz - lepiej załaduj sobie nieoficjalny BIOSik i
> przetaktuj z 133 na 138 Mhz - różnica będzie znacznie wyraźniejsza, niż
> kombinując przy pamięciach.

A gdzie takie cos mozna znalezc?

> U mnie XP 1700+ chodzi jako 1800+. I różnica jest ok. 250 punktów w 3DMark
> 2001 na tej samej płycie.

A ja zauwazylem w programie WCPUID v. 3.0f, ze zamiast 1400 MHz mam 1394
(mam Athlona xp 1600+), a ponadto magistrala 132,77 zamiast 133. Czy u
Ciebie i u Was jest podobnie? Roznica niewielka, ale nieco irytujaca.

Pozdrawiam.