Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: _Wojtek_ (wojtekDELETE_at_rabobank.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 13:00:18 MET

> Ja nie biore pod uwage ddr pod P4 :)

lubisz rambusa...? :)

> Tak nie bardzo bo w tescie przepustowosci pamieci u Toma nawet XP na
> magistrali 150 nie jest w stanie dogonic nie podkreconego P4 rdramach,
> wiec co dopiero P4 na ddr na magistrali 136.

ja nie mowie o magistrali tylko o szybkosci pamieci. jesli ustawisz
magistrale na 136 a pamieci na 3:4 to dostaniesz troche wiecej niz 150...
tylko do tego potrzebne sa DDR333

> Ciekawe ile jest plyt na i850 przystosowanych do magistrali 533(133)?

do tego bedzie juz zaraz i850E

> a) AFAIK P4 maja zablokowany mnoznik wiec to juz powazny problem.

zablokowany mnoznik nie jest wielkim problemem jesli masz dzielniki do
pamieci i do pci/agp i tylko taka plyte trzeba kupowac, inaczej to
rzeczywiscie wiele z northwooda sie nie wycisnie, a raczej z plyty.

> b) 22x166=3652 bez zludzen nawet z cieklym azotem ;)
> c) czy GIGABYTE GA-8IRXP ma dzilnik 1/5 dla PCI? Bo epox 8kha+ ma chyba
> nawet 1/6 :)

on ma rozne dzielniki PLL/16, PLL/20, PLL/24, PLL/32, PLL/40 tylko nie wiem
co to jest to PLL, masz moze jakas idee i jak to sie ma do np. magistrali
133?