Re: Głupia drukarka OKIPage 14ex

Autor: Miroo \(usun USUNTO z adresu!\) (USUNTOmiroo_at_poczta.fm)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 13:01:29 MET

Użytkownik "Spino" <spino_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> jesli aplikacja DOSowa uruchomiona jest pod WINDOWS (w oknie) to ustaw
> strone kodowa w drukarce "1280 Windows"

Mam plik tekstowy w standardzie win na dysku.
Robię
copy plik.txt LPT1:
I nie mam polskich znaków na wydruku.

W drukarce mam włączoną dokładnie tą stronę kodową.
Wydrukowało źle.
Wszedłem w drukarce w menu i jeszcze raz kliknąłem
na stronę kodową Win (mimo, że * była obok = wybrane).
Wydrukowało dobrze.

Potem znowu wydrukowało źle.
I mimo że powtórzyłem tą samą operację w menu
znów wydrukowało źle. Tak więc nie wiem w czym problem.

Tak jakby sama się przestawiała w tryb "default" po
otrzymaniu jakiegoś kodu escape (reset? zmiana gęstości?)

Pozdrawiam ... Miroo