Re: slaby sprzet a odtwarzanie DIVx

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 10:35:27 MET

Użytkownik Michał Matuszczyk <mikemat_at_viper.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a3r1gi$s68$1_at_news.tpi.pl...
> mam problem z moim laptopem, jest to sprzet nie najnowszy, AMD 400, 64MB
> ram, Virge GX 2MB
>
> zmniejszylem jakosc DIVx we wlasciwosciach media playera, nie wystarczylo,
> zmniejszyle jakosc dzwieku mp3 i wszystko zaczelo fajnie chodzic, w zwiazku
> z tym mam pytanie, jak na stale ustalic, aby uruchamial sie filmy z gorsza
> jakoscia dzwieku, domyslnie uruchamia w pelnej jakosci, a ja za kazdym razem
> musze zmniejszac do 1/4 (wtedy filmy dzialaja super)

Koala Player np. w wersji 2.0 - pełna była na chipcd 2/2002
a pełna 1.9a na chipcd 11/2001.

Umożliwia zmianę właściwości kodeka, filtrów itp.
No i wreszcie dodali w 2.0 możliwość zmiany koloru czcionki
napisów (był tylko biały) -Vplayer miał to od dawna ale brak w nim opcji do
grzebania w kodekach.

PeJot