Re: bezpośr. poł. kabl. Win3 - Win98 - jak?

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 10:35:12 MET

Użytkownik pw <pw2_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a3pacf$79s$1_at_news.onet.pl...
> Chciałbym połączyć dwa komputery
> kablem szeregowym (jeden z Windows 98,
> drugi z Windows 3.11) w celu udostępnienia
> połączenia do internetu komputerowi
> z Windows 3.11
> W Windows 3.11 nie ma chyba bezpośredniego
> połączenia kablowego i nie wiem czy to w ogóle
> jest możliwe, czy może nie ma innego wyjścia
> jak tylko zastosować kary sieciowe ?

Muszą być karty sieciowe.
Po jednej stronie (win98) Winroute pro a po drugiej
(win3.11) np. Trumpet winsock (tak to się chyba nazywało - już nie pamiętam)

Przy odrobinie szczęścia może byś nawet zmusił to do działaniu
przy wykorzystaniu Internet Connection Sharing dla win98.
Jeżeli masz pierwszego w98 to trzeba sobie ics'a dociągnąć.

PeJot