slaby sprzet a odtwarzanie DIVx

Autor: Michał Matuszczyk (mikemat_at_viper.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 11:45:41 MET

Witam!!!

mam problem z moim laptopem, jest to sprzet nie najnowszy, AMD 400, 64MB
ram, Virge GX 2MB

zmniejszylem jakosc DIVx we wlasciwosciach media playera, nie wystarczylo,
zmniejszyle jakosc dzwieku mp3 i wszystko zaczelo fajnie chodzic, w zwiazku
z tym mam pytanie, jak na stale ustalic, aby uruchamial sie filmy z gorsza
jakoscia dzwieku, domyslnie uruchamia w pelnej jakosci, a ja za kazdym razem
musze zmniejszac do 1/4 (wtedy filmy dzialaja super)

z gory dziekuje za odpowiedz