Re: Problem z portem Centronix na p³ycie MSI K7T266 Pro2

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 07:08:56 MET

U¿ytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO_at_SP@M_at_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:a3sica$uf$1_at_news.tpi.pl...
> chodzi o to ze ma USB a nie skozysta bo po co = ano po to by nie drukowala
> tych stron (Zapewne tak bedzie) i usb jest lepsze ogolnie. kabel 10zl max...

Co to znaczy "lepsze ogólnie"? Przecie¿ z USB zwykle jest problem...
Pomagam pewnej osobie maj±cej kilka urz±dzeñ USB (hub 8x) i ma same
problemy - urz±dzenia siê "gryz±" ze sob±, czasem nie sa rozpoznawane...
Ja to mam gdzie¶ - wolê Centronixa. Na dodatek muszê dokupiæ kabel,
który jest dro¿szy od 10z³, no i po co, skoro nie przyspieszy...

> ale skaner juz tak, duze pliki zapewne na drukarce usb sa efektywniej
> posylane.

Ciekawe co szybsze - czy centronix równoleg³y ¶l±cy 8 bitów na raz
czy niby szybka ale szeregówka USB...

... to mamy du¿o k³opotów :-)