Re: Problem z portem Centronix na płycie MSI K7T266 Pro2

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNO_at_SP@M@wp.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 01:42:17 MET

Użytkownik "Robgold" <robgold_at_zse.edu.pl> napisał w wiadomości
> widac ze kolega ma komputer od niedawna ....

od 6 lat, drukarke od roku :)

maluche nie umie
> jezdzic

chodzi o to ze ma USB a nie skozysta bo po co = ano po to by nie drukowala
tych stron (Zapewne tak bedzie) i usb jest lepsze ogolnie. kabel 10zl max...

> nie wplynie ...drukarka nie jest az taka szybka

ale skaner juz tak, duze pliki zapewne na drukarce usb sa efektywniej
posylane.

> wolno ..porownja do RS'a

po co bronic lpt ? ja juz nic pod lpt nie kupie (przyda sie do wlasnych
programow i sterownikow bo latwe w programowaniu ale jak mamy produkt z
usb...)