Re: Problem z portem Centronix na p³ycie MSI K7T266 Pro2

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 07:10:20 MET

U¿ytkownik "Robgold" <robgold_at_zse.edu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:a3shd0$lb8$1_at_news.tpi.pl...
> ma byc EPP 1.9
> takiego standardu wymaga HPek

OK, czy móg³by¶ w wielkim skrócie na¶wietliæ ró¿nice pomiêdzy nimi?

> nie wplynie ...drukarka nie jest az taka szybka

Wbrew pozorom, przestawienie portu tego na stary standard DRASTYCZNIE
spowalnia drukowanie w pe³nej rozdzielczo¶ci kolorowych obrazów...