Re: Powiesiłem na ?cianie...

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 03:25:48 MET

begin Kzysio quotation:

> Muszę przyznać, że nie wiem co to jest, czyżby to samo co plonk.
> Jeżeli tak to, nie uważam tego za dobre rozwiązanie.

KF=KillFile aka plink
Mnie też się nie podoba ;-)

> Zgadza się - są OT, tak samo jak "begin".
> A sio z "begin" na pl.news.czytniki;)))

Eh.. zaczynasz mnie przekonywać.. pl.comp.pecet jest zbyt oporna na
krucjatę...

> Hmm... może udałoby mi się namówić te 99% do wysyłania postów htmlu,
> mi by to nie przeszkadzało;)))

Mnie też nie ;-)

> Spróbuję.
[ciach]
> Internet stanowi tylko cząstkę
> naszego życia, a program do odbierania poczty jest tak błahą (nie
> istotną) sprawą, że nie warto marnować na niego (nie mówię o
> hobbystach, ludziach którzy akurat to lubią) nawet chwili naszego
> pięknego życia. Pomyśl, jakie życie byłoby uciążliwe gdyby wszyscy
> fachowcy ze swoich dziedzin chcieli Cię na siłę uświadamiać i
> przekonywać i robili to w sposób nachalny i dla Ciebie uciążliwy...

Racja. I właśnie dla tych osób (nie-fachowców) lepiej by było, gdyby
Outlook jednak nie umożliwiał rozsyłania wirusów tak łatwo.. Wyższa
jakość tego programu właśnie im ułatwiłaby życie. Fachowcy sobie
poradzą... A że uważam grupy dyskusyjne za zbiorowisko fachowców,
uważam też że sobie poradzą. Grupy dyskusyjne skupiają ludzi mających
duży wpływ opiniotwórczy na społeczeństwo. Dlatego nie wysyłam spamu
po ludziach (fuj!) tylko uderzam z krucjatą właśnie tutaj..

> Rzeczywiście, analogia nie jest zbyt szczęśliwa, ale biorąc uwagi
> innych osób o formatowaniu itp., a z drugiej strony o działaniu dla
> dobra "outlokowców"...
> Spróbuję dać Ci inny przykład. Do każdego mela, którego otrzymasz
> doklejana byłaby informacja o tym, że powinieneś się ubezpieczyć na
> życie (taka reklama, spam) oczywiście dla Twojego dobra, żadna
> ingerencja. Co o tym sądzisz, czy w takim razie "begin" można uznać
> za spam - reklamę linuxa?

W USA na wszystkim są takie "durne" ostrzeżenia. Szczególnie ważne są
one dla osób które nie znają się za bardzo na tym co do ręki dostały.

> Nie bardzo rozumiem. Uważasz, że powinni wynajmować, czy, że mija
> się to z celem?

Przepraszam, zapomniałem o co chodziło.. :/

> Ja sobie nie utrudniam życia. OE jest fajnym, kolorowym i łatwym w
> obsłudze programem.

Teraz ja przegiąłem ;-) A jeśli chodzi o kolorowy i łatwy program to
gorąco polecam: IncrediMail -- zrobił na mnie wrażenie ;)

> A czemu innym???

No..ee.. przecież napisałem na górze.

> No to jak, kaganek oświaty, czy krucjata?;)

Krucjaty miały nieść światło niewiernym ;P

> Nadgorliwość i "uszczęśliwianie" na _siłę_ nie zawsze jest dobre...

Uszczęśliwianie na siłę kogokolwiek nie jest moim celem.. Celem jest
zwrócenie uwagi ogółu na nieszczęścia jakie wywołuje Outlook.

> Już wcześniej mówiłem, że tan błąd mi nie przeszkadza. Przeszkadzają
> mi osoby piszące "begin".

Ale wiesz o nim. I świadomie wybierasz ten a nie inny program, tak ?

> Ja również dziękuję za wymianę zdań.

Miło się z Tobą rozmawia. Dziękuję, za opinię "drugiej strony".
Konkretna wymiana poglądów a nie flamewar ;>

--
   [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]
begin  myromeo.htm.bat