Re: Powiesiłem na ?cianie...

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 21:16:05 MET

begin Kzysio quotation:

> Jeżeli nie zamknę drzwi do swojego mieszkania, to nie upoważnia to
> nikogo do wchodzenia do niego. W niektórych miejscowościach,
> niektórych państw mieszkańcy nie zamykają drzwi, ale mieszkańcy ci
> mają życzliwych sąsiadów (czytaj grupowiczów).

Krucjata ma na celu obronę internetu przed szkodnikiem, którym jest
Outlook Express firmy Microsoft. Życzliwość nie ma tu nic do rzeczy -
mam na uwadze dobro ogółu internautów. Im szybciej ludzie zrozumieją,
że szkodzą innym korzystając z Outlooka (umożliwiając rozsyłanie
wirusów, kaszaniąc dyskusje na grupach dyskusyjnych itp) tym lepiej.

> Reasumując nie przeszkadza mi luka "begin", przeszkadzają mi osoby
> które to wykorzystują.

Do KF ich!!

> Niestety, to nie jest prawda.
> Gdyby prawdą było to co mówisz, to osoba ostrzegająca mogłaby dać
> sobie w sygnaturce "ostrzeżenie [...] (tu odpowiednia treść - opinia
> na temat OE), jak nie wierzysz to sprawdź - wyślij na pl.test posta
> z begin".

A kogo obejdzie moja opinia nt. Outlooka ? Wszyscy wiedzą, co myślę o
tym programie...

> Jednak tak nikt nie postępuje, postępuje za to zupełnie
> inaczej - wstawia do posta "begin" i uniemożliwia jego przeczytanie.
> Jak ktoś pyta o co chodzi, to w najlepszym przypadku spotyka się z
> ciszą.

Takie dyskusje (jak ta) są poza pl.news.czytniki są OT! Ale jeśli
sobie życzysz, będę trolował i odpowiadał na każde takie pytanie..

> Widziałem już odpowiedzi na takie zapytanie które wyglądały
> tak:
>
> "begin wirus.bat
> gdzie ty widzisz jakieś załączniki?:)))))))"

Odpowiadają ludzie, którzy na serio nie widzą żadnego załącznika.

> To ma być to przekonywanie!!!!????

Racja - postaram się bardziej.

> A dlaczego właśnie w ten, a nie inny sposób postępują "beginowcy",
> bo mają "outlokowców" w d**ie, po prostu chcą się trochę polać z
> lamerów - ot co.

To zależy na której grupie. Na tej akurat trudno się polewać z 99%
uczestników. Mimo, że grupa dotyczy pecetów, to mało jest tu dyskusji
oderwanych od systemu operacyjnego firmy Microsoft.

> Wiesz, co ja uważam za ciekawe. Mimo, że rodzice zostali
> uświadomieni o grożących niebezpieczeństwach, wypuszczają swoje
> bezbronne dzieci pobawić się do piaskownicy, do szkoły, na wycieczkę
> szkolną, na dyskotekę, na naukę gry na pianinie, itp. jednym słowem
> nie wynajmują im ochrony 24h/dobę. I _rzden_ cywilizowany człowiek
> nie powie, że to ich wina, jeżeli ich dziecko zostanie porwane przez
> pedofila. Może Cię zaskoczę, ale większość ludzi oskarży pedofila, a
> nie rodzica.

Większość ;-)
Rodzice oskarżą siebie za lekkomyślność...
A niechęć użytkowników Outlooka do zadziałania w kierunku poprawy
jakości programu dostarczanego w końcu nie za darmo jest baardzo
zastanawiająca. Nie rozumiem z czego ona wynika. Wyjaśnisz ?

> Ja w swoich drzwiach nie mam zbyt dobrych zamków.

Analogia z zamkami nie jest najlepsza. "begin " nie włamuje się w
do komputera ani nie ingeruje w żaden sposób w jego działanie.. Jest
po prostu sposobem uświadamiania ludzi gdzie ma ich Microsoft.

> A mnie zastanawiało dlaczego rodzice nie wynajmują ochroniarzy dla
> swoich dzieci.

Kulą w płot.

> Odpowiedź jednak jest oczywista, bo to pedofile powinni być
> piętnowani.

ROTFL ;-)) To napięnowałeś mnie teraz. Ok ? Lepiej się poczułeś ?
Broń dalej świętego monopolu Microsoftu, utrudniaj sobie i innym
życie - _Twoje_ _prawo_ ! Nikt nie będzie Cię zmuszał do
czegokolwiek. Staram się tylko nieść oświaty kaganek - przynajmniej
świadomie wybierasz oprogramowanie zawierające błąd, który Ci
przeszkadza.

Pozdrawiam i dziękuję za inspirację..

--
   [ FastViper ] [ http://boo.pl/~fastviper ]