Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 16:14:51 MET

"Adam Gapiński" <adas_at_mkt.pl> wrote:
> Ale sprzedać można system bez tych KONIECZNYCH POPRAWEK,
> czyli kupujesz niedopracowanego Windowsa i tak jest OK???, a
> potem czekasz
> na cudowne poprawki które będą albo i nie. Smutek....

Jak znajdziesz mi system, który od edycji "gold" nie potrzebował poprawek,
to osobiście przyjadę gdzie mieszkasz (zakładając że to jest w Polsce) żeby
Ci uściskać prawicę i postawić sześciopak ulubionego piwa. W przeciwnym
przypadku zakładam że się nie znasz, i nie powinieneś sie w związku z tym
wypowiadać.

Wracając do tematu - również proponuję testować pod Win2K. Właśnie ze
względu na niedojrzałość WinXP.

B.