Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 16:23:05 MET

"Straits" <straits_at_go2.pl> wrote:

> Za 7.000 to można kupić platformę dwu
> procesorową na AMD. Jestem w stanie (i
> myślę, że nie tylko ja) złożyć to co
> wymagasz za połowę tej sumy (a moze i
> mniej).

To proponuję płytę Tyan Tiger MP S2460 (przepraszam, że się powtarzam ..)
Jest super-stabilna (BIOS 1.03) i na liście HCL. Wymagana obudowa z dobrym
obiegiem powietrza i dobrym zasilaczem 300W (Enlight OK), oraz jeden
wentylator w obudowie. Oczywiście, procesorki chłodzone przez cooler
rekomendowany przez AMD, pod nimi cieniutka warstwa pasty srebrnej. Kartę
graficzną proponują jakąś ATI albo Matrox (ale koniecznie z listy HCL).
System Win2000 (i takież wymagania HCL) ... acha, oczywiście procesorki
Athlon MP - bo takie są oficialnie wymagane do platformy 2-way AMD.

B.