Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Adam Gapiński (adas_at_mkt.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 16:47:14 MET

Tomek Jasinski wrote:

> On Tue, 5 Feb 2002 15:51:24 +0100, Adam Gapiński <adas_at_mkt.pl> wrote:
>

> Ja zamiast XP proponuję W2K, jest wystarczająco stabilny (+ poprawki
> oczywiście), może zaproponuj coś innego ?

wystarczająco stabilny nie wystarczy do zrobienia jednoznacznego testu....
Oczywiście, w ten prosty sposób przejdziemy do dyskusji co jest lepsze
było: PIV czy Athlon,
będzie: rożnorakie odmiany wirusa Windows...
A jeśli chodzi o stabilność to może DOS'a który był dla mnie wystarczająco
stabilny (co nie znaczy STABILNY)
Ktoś zna testy pod DOSa????
<>

> Do badania stabilności sprzętu są odpowiednie programy testujące.
> Co do sytemów MS, dzielą się one na takie, w których stabilność nie jest
> rzeczą krytyczną(95/98/ME), i na takie, w których stabilność jest
> postawiona na pierwszym planie(2K i XP, przy czym XP stanie się stabilny
> dopiero po opublikowaniu koniecznych poprawek).
Ale sprzedać można system bez tych KONIECZNYCH POPRAWEK,
czyli kupujesz niedopracowanego Windowsa i tak jest OK???, a potem czekasz
na cudowne poprawki które będą albo i nie. Smutek....

--
Adam Gapiński  ****  Linux registered user #251489
adas_at_mkt.pl