Re: openGL i hardware T&L (Wolfenstein II , Quake III)

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 15:00:08 MET


On Tue, 05 Feb 2002 13:35:57 +0100, Arek Wawerski
<wawerski_at_polbox.com> wrote:

>Z tego co wiem to gry w standarcie openGL typu jak w temacie
>maja programowe T&L i sprzętowe wsparcie karty graficznej dla tego typu
>operacji
>nie jest stosowane.
>Czy ktoś mógłby to potwierdzić ewentualnie zaprzeczyć?
Teoretycznie OGL dosknale potrafi wykorzystac Hardawere T&L.
Jesli tylko implementacja zastosowana w w/w grach nie ma nic pod tym
katem skopane to powinno poprostu dzialac na danej karcie a stery juz
same robia to albo Softwareowo albo Hardwareowo (pisze to na podstawie
programow uzytkowych wykorzystujacych OGL - z grami moze byc inaczej
troche)

Pozdrawiam
GLide



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:13:33 MET DST