Re: Jaka drukarka do zdjec ?

Autor: asan (asan_at_asan.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 14:46:12 MET

Użytkownik "Pawel Rupinski" <jedi_at_rupterion.finn.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Szukam drukarki do drukowania zdjec. Licze oczywiscie na dobra jakosc
> (2400x1200 dpi) i w miare tania eksploatacje. Zainteresowala mnie drukarka
> Canon S 300. Jest tez sporo drukarek HP z systemem photo ret III. Ma ktos
> wyobrazenie jakie sa koszty wydrukow zdjec na tego typu drukarkach ?
> Zakladam mozliwosc wielokrotnego napelniania zbiorniczkow z tuszem.
>
> Pozdrawiam.
>
> Pawel Rupinski
> jedi_at_rupterion.finn.pl

Epson ma zintegrowane glowice drukujace i jest droga w eksploatacji. ( na
oryginalnych tuszach ).
Canona bym nie kupil, to nie HP, daleko im jeszcze .. ( oprocz modeli od
s500 wzwyz ).
Z43 w tej stawce to trzecia liga...
Wybralbym hp960, w ostatecznosci 940.
Oni naprawde wiedza jak robic drukarki..
A napelnianie.. no coz ... nie zalecam !

pzdr,
asan