Re: Co wybrac ? plyta glowna, grafika, obudowa

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 00:19:32 MET

"Slawek" <slwkk_at_poczta.fm>, wrote in news:a3pbef$gc0$1_at_news.lublin.pl:

> Nie, patrzylem na cenniki i widzialem plyty np. Asusa za 500zl,

To na ali czy na kt133a?
Juz lepiej shuttle ak31 kupic

> a wiec na grafike 400zl moim zdaniem to nie jest malo.

Pod warunkiem, ze bedzie to radeon VE, dogierek srednio sie nadaje ale
swietna jakos obrazu. GF2 za ta cene bedzie mial kiepsko obraz wiec nie
polecam.

> manniak gier i chce miec niewiadomo jakie efekty tylko kolo, ktory
> przesiada sie z P133... Poprostu chce, zeby mu wszystkie giery chodzily
> i w sumie to myslalem o geforce 2 tv out

To po co mu xp1700+? Bo ladnie wyglada i mozna poszpanowac?

> Jasne ja mam ECS K7S5A + Riva tnt 2 m64 za 450zl i jestem zadowolony
> :-) Inna sprawa, ze preferuje strategie, ale i Colin 2 fajnie chodzi
> nie wspominajac o NFS V wiec ?

To fajnie mi chodzilo na rivie1. Wiec?

> Mowilem, ze kolo jest nieobykany pozatym D1000 slabo sie kreci.

Podkrecisz go do 1200 a to az naddto dla niego. Jak chce miec xp1700+ i
gf2 mx albo jkiego chinskiego gf2 Ti to prosze bardzo. Ale taki komp
bedzie nadawal tylko do benchamrkow. Bo na mx sobie nie pogra za wiele. A
na chinskim Ti nie poglada filmow.

> Nie widze nic nedznego w tej karcie...

Zle mnie zrozumiales mialem na mysli nendznego jesli chodzi o marke GF2
Ti. Ale w sumie obecnie GF2 Ti to standard i nic specjanego.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!