Re: Co wybrac ? plyta glowna, grafika, obudowa

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 20:22:17 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> To jakis zart?

Nie, patrzylem na cenniki i widzialem plyty np. Asusa za 500zl, a wiec na
grafike 400zl moim zdaniem to nie jest malo. To nie jest jakis manniak gier
i chce miec niewiadomo jakie efekty tylko kolo, ktory przesiada sie z
P133... Poprostu chce, zeby mu wszystkie giery chodzily i w sumie to
myslalem o geforce 2 tv out

> Nie wiem dlaczego? Po cholere mu proc xp 1700+ skoro na plyte i vga chce
> wydac _tylko_ 900zl i to ma byc komp do grania.

Jasne ja mam ECS K7S5A + Riva tnt 2 m64 za 450zl i jestem zadowolony :-)
Inna sprawa, ze preferuje strategie, ale i Colin 2 fajnie chodzi nie
wspominajac o NFS V wiec ?

> Lepiej wyjdzie na tym jak
> kupi D1000 i go podkreci niz XP1700+

Mowilem, ze kolo jest nieobykany pozatym D1000 slabo sie kreci.

> i jakiegos nendznego gf2 Ti.

Nie widze nic nedznego w tej karcie...

pozdr. Slawek