Re: w32.Klez problem

Autor: Marek Szopinski (mssoft_at_mssoft.com.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 20:54:15 MET

> Ostatnio jest epidemia Klez.E tak więc pisaliśmy prawdopodobnie o róznych
wersjach.

Chyba jednak nie. Właśnie kolejny dzień straciłem na ratowaniu jakiejś
firmy, nie jest to moje ulubione zajęcie. Jeden z komputerów oparty na W98
wyd. II PL został zjedzony przez Kleza.E mimo, że nie udostępniał kompletnie
niczego poza drukarką. Usługa udostępniania plików była aktywna. To chyba
trochę podważa Twoje słowa, zgodzisz się ze mną ? Nie wspomnę, że firma
Kaspersky też twierdzi inaczej.

> Chodzi Ci o włam przez przepełnienie bufora czy może bład pozwala dostać
się jeszcze łatwiej ?

Dokładnie tak - przez przepełnienie bufora. Nie wiem, czy można to zrobić
inaczej - pewnie tak. Nie zajmuję się już tematem więc nie jestem w stanie
udzielić kompetentnej odpowiedzi.

> Nie napisałeś której wersji Windows to dotyczy, 95 ?

Takie zabawy robiłem za epoki 95.