Re: w32.Klez problem

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Fri 01 Feb 2002 - 11:13:09 MET

Marek Szopinski wrote:

> Nie wiem na czy dokładnie polega Twój konkretny przypadek bo nie mam Twojego
> HD lecz powiem Ci, że Klez.e potrafi unieszkodliwić Nortona AV w chwili
> infekowania komputera. Z tego powodu wirus jest szczególnie niebezpieczny.

Taaak, nawet jesli to Outlook 6 go nie uruchomi automatycznie a
przynajmniej nie powinien(chyba ze masz bardzo niski poziom zabezpieczen
ustawiony). Poza tym NAV skanuje poczte i nikt nie kaze ci tego sciagac
na dysk. Po trzecie skan dysku powinien wykazac obecnosc wirusa (zawsze
mozna pod DOSem). Ja przepuszczam Kleza a potem wycinam go recznie. I
nie ma problemu. Za to pod Outlookiem 5 udalo mi sie odpalic BadTransaII
(a wlasciwie to sie nawet o zgode nie pytal :). Wszystko zatrzymalo sie
przy wyjsciu na NAV.

--
Raf
raist_at_poczta.fm