Re: Czy mam prawo domagac sie wymiany sprzetu?

Autor: jarek (admin_at_citysat.com.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 20:35:16 MET

On Tue, 05 Feb 2002 12:12:20 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>Hi,

Do tego to juz nie mam prawa. (troche stara ta plyta) :-)

>To prawda, choć zacząłbym od aktualizacji BIOSu.
Najnowszy.

To fakt ma wiele slabych stron (przynajmniej ta moja via MPV3)

>A to bzdura. Na podstawie paru modeli płyt lub wręcz wersji BIOSu
>chcesz twierdzić, że te tysiące płyt z chipsetami VIA poprawnie
>obsługujące interfejs USB to jakiś wymysł? :)

Drukarka juz dziala, zmienilem ustawienie w sterach na buforowanie w
formacie RAW z EMF i pomoglo. (tylko te nerwy)

Pozdrawiam Jarek