Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 21:49:52 MET

On Tue, 5 Feb 2002 20:30:38 +0100, "-- Vilfor Maguard --"
<tmot_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Nie mowie to calkiem powaznie, jakoz ze jeszcze nie widzialem Athlona,
>ktory
>by sie nie zawieszal, jestem ciekaw, czy zlozony wedlug Waszych wskazan
Facet. Daruj sobie skladanie kompow i zmien towarzstwo. Jesli nik nie
byl Ci pokazac stabilnego AMD to znaczy ze ci ludzie niewiel na temat
skladania i konfiguracji kompow maja pojecie. Wsrod takich daleko nie
zajedziesz.
Mialem kiedys K5PR100 - spoko sprzet. Potem dlugo, dlugo intele - 166,
166MMX_at_225 potem znowu AMD K6-2 300, cel333A, cel366A_at_550, cel633_at_910
i nie bylo z nimi wiekszych problemow mimo ze Amd bywaly na Intelu (K%
na Vx) jak i Intele zdarzaly sie na Via (cel333 na Via Apollo).
Wreszcie pewnego dnia przesiadlem sie na Durona 700na KT133A, potem
D800 obecnie D800_at_1010 i glupia sprawa bo nigdy z zadnym kopem nie
mialem wiekszego problemu. Ani z K6-2 na MVP3, ani z Cell333 na Via
apollo (chociaz to byla dsc wczesna plyta na tym chipie) ani wreszcie
teraz na podkreconym Duronie na KT133A. Zadnych czrow nie odparawialem
po prostu zainstalowalem winde wymagane stery i zawsze dzialalo.
Skad sie biora Twoje problemy. Moze ty jakis pokrzywdzony jests?

Nie musisz. tutaj rozne oszolomy juz sie zdarzaly i wszyscy sie
przyzwyczaili do roznych wybrykow.

GLide