Re: Co wybrac ? plyta glowna, grafika, obudowa

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 20:03:52 MET

"Slawek" <slwkk_at_poczta.fm>, wrote in news:a3omle$e9i$1_at_news.lublin.pl:

> itp. Reasumujac porzadna plyta pod Athlona XP 1700,

epox 8kha+ 550zl
shuttle ak31 v3.1 450zl

> porzadna grafa do nowych gier i ogladania divx na tv i na to

Radeon 8500 ok 1100zl

> (grafika + plyta) kolo przeznacza max 900zl,

To jakis zart?

> a co do obudowy to zeby poprostu cena byla w miare normalna i obudowa w
> miare dostepna, zeby jej nie sprowadzac niewiadomo skad.

Enlight ok 300zl

> ps. jeszcze go niema, ale juz zazdroszcze kolesiowi tego kompa :-)

Nie wiem dlaczego? Po cholere mu proc xp 1700+ skoro na plyte i vga chce
wydac _tylko_ 900zl i to ma byc komp do grania. Lepiej wyjdzie na tym jak
kupi D1000 i go podkreci niz XP1700+ i jakiegos nendznego gf2 Ti.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!