Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 18:07:49 MET

> i co, dlugo chodzil na te 2300+ ? dluzej niz godzine?

Tyle samo, co Northwood 1.8 puszczony na 2.4.

> a teraz pytanko drugie: ile northwoodow 1.8 podkrecales na 2.4 i ile z nich
> Ci sie nie udalo podkrecic?

Ani jednego, z dosc prostej przyczyny. Nikt ze znajomych go nie chial
kupic, a mnie nie interesuje na razie kupowanie P4.

> caly czas podaje.

To Ci sie chyba watki pomylily, bo w tym jak na razie nie bylo ani jednego
z Twojej strony.

> i co to zmienia? w tej dyskusji przezntujesz stanowisko wyraznie
> pro-athlonowe.

Raczej antyoszolomskie.

> sluchaj nie bede ci podawal linkow bo nie jestes malym dzieckiem. nie

Pewnie, sam sobie znajde jakis test potwierdzajacy Twoje slowa, a potem
poszukam innego, ktory im zaprzeczy. Masz dziwnie zdefiniowane pojecie
"dyskusja".

> powoluje sie na jakis dziwny benchmark zrobiony w etiopii przez

Na razie sie na zaden nie powolales.

> hobbyste-amatora, tylko na wiele artykulow, testow, benchmarkow, ktore
> pojawily sie prawie na wszystkich liczacych sie site'ach zajmujacych sie
> tematyka sprzetu, overclockingu itp. po premierze northwooda. Jesli ich nie

Jasne. Jak zwykle same konkretne przyklady.

> czytales to juz Twoj problem. Jest to tak powszechny temat, ze nie bede cie
> prowadzic za raczke?

Tak. Skoro cos twierdzisz, powinines umiec to udowodnic. Na razie Ci sie
nie udalo.

> http://www.anandtech.com/cpu/showdoc.html?i=1574
> http://www.hardcoreware.net/reviews/processors/axp_vs_p4/1.htm

Czytales chociaz ktorys z nich (Toma mozesz sobie podarowac)? Bo chyba
nie. Uruchom sobie przegladarke i przeczytaj te artykuly, zwroc uwage na
wnioski koncowe oraz na _plyty_, na ktorych testowano Northwooda. Pewnie
nie zlapiesz o co mi chodzi, wiec podpowiem: widzisz tam gdzies i845D?

> tak apropos beznadziejnosci i845D, ktora glosiles...

Brak argumentow jeszcze moge zrozumiec, ale klamstwa nie strawie.
Pokaz mi, gdzie napisalem, ze i845D jest beznadziejny?

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..