Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: _Wojtek_ (w.zuchowski_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 00:18:45 MET

> To Ci sie chyba watki pomylily, bo w tym jak na razie nie bylo ani jednego
> z Twojej strony.

za to z Twojej byly ich po prostu setki...

> Raczej antyoszolomskie.

i to jak rozumiem ma byc konkretny argument tak? gratuluje. czy stac Cie na
cos wiecej niz epitety, czy na tym konczysz swoje wypowiedzi?

> Pewnie, sam sobie znajde jakis test potwierdzajacy Twoje slowa, a potem
> poszukam innego, ktory im zaprzeczy. Masz dziwnie zdefiniowane pojecie
> "dyskusja".

no to znajdz cos co zaprzeczy temu co pisze, prosze bardzo, wtedy mozemy
podyskutowac.

> Tak. Skoro cos twierdzisz, powinines umiec to udowodnic. Na razie Ci sie
> nie udalo.

nie, ja nie musze nic udowadniac, jesli sie z czyms nie zgadzasz powiniennes
umiec udowodnic ze nie mam racji. A jesli tego nie potrafisz, nie zabieraj
glosu, bo tylko wprowadzasz niepotrzebny zamet.

> Czytales chociaz ktorys z nich

nie, wiesz dalem Ci linki do testow na ktore nawet nie spojrzalem. zawsze
tak robie, nie domysliles sie?

 (Toma mozesz sobie podarowac)?

a to niby dlaczego? Bo Ty tak mowisz? To dalsza czesc Twojej wspanialej
metody wnioskowania, czyli 'Racje mam ja a reszte mozesz sobie darowac'? Nie
wiem w czym Ci podpadl Tom i prawde mowiac mam to gdzies, ale nie zamierzam
rezygnowac z benchamrkow tylko dlatego ze masz takie widzimisie. Prosze
bardzo, skoro tak lubisz, dowody i argumenty, co Ci sie nie podoba w
benchmarkach Toma ktore podalem? I na jakiej podstawie mam je sobie darowac?
Tylko konkrety prosze a nie teksty w stylu 'Tom to mietek, udowodnil to juz
wiele razy', bo akurat takich tekstow sie po Tobie moge spodziewac...

> Bo chyba
> nie. Uruchom sobie przegladarke i przeczytaj te artykuly, zwroc uwage na
> wnioski koncowe oraz na _plyty_, na ktorych testowano Northwooda. Pewnie
> nie zlapiesz o co mi chodzi, wiec podpowiem: widzisz tam gdzies i845D?

Sorry, ale uznaje w takim razie ze jestes slepy, nie mamy o czym rozmawiac.
W benchmarku Z Tomshardware podgonionych Northwoodow i athlonow masz
dokladnie pokazana roznice miedzy 850 i 845 i wyniku obydwu, dla roznych
czestotliwosci. Wysil sie troche i przeczytaj cos zanim zaczniesz sie
wymadrzac... No chyba ze jasnie pan uznal ze wszystko co Toma to smieci i
nie raczyl nawet na to spojrzec, to w takim razie przepraszam...

Zeby bylo jasne: Nie twierdze ze Northwood na 845 jest tak samo szybki jak
na 850. To jest oczywiste ze jest wolniejszy. Mowilem tylko ze Northwoody sa
lepsze od athlonow i ze na 845 sie pieknie poganiaja. A skoro chodzacy
normalnie 2.2 na 850 ma takie wyniki to pogoniony na 2.4 na 845D bedzie mial
wyniki conajmniej takie same a z reguly lepsze. Musialbys napisac program,
ktory nic innego nie robi tylko przewala bloki danych z pamieci do pamieci z
max. predkoscia, zeby tak nie bylo, a ja nie pisze o jakichs syntetycznych
przykladach, tylko o standardowym wykorzystaniu komputera, podkreslalem to
juz kilkakrotnie. Nadal bedziesz mnie lapac za slowka, czy moze jednak
darujemy juz sobie ta glupia prowadzaca do nikad 'dyskusje'...?

> Brak argumentow jeszcze moge zrozumiec, ale klamstwa nie strawie.
> Pokaz mi, gdzie napisalem, ze i845D jest beznadziejny?

kilka listow wyzej, walnales tekst w stylu i850 to jedyny sensowny chipset
dla Northwooda. Czy nie znaczy to ze 845 jest bezsensowny? Czy tez teraz
bedziesz sie wypierac wszystkiego i zaraz sie okaze ze 845 nie jest
wlasciwie dla Nothwooda juz taki zly?