Re: Dobra Panowie specjalisci od Athlonow.....

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 16:19:15 MET

On Tue, 5 Feb 2002 15:51:24 +0100, Adam Gapiński <adas_at_mkt.pl> wrote:

>Windows jako program do testowania ...ciekawe... stabilności Windowsa !!!!

Ja zamiast XP proponuję W2K, jest wystarczająco stabilny (+ poprawki
oczywiście), może zaproponuj coś innego ?

>Jak chcesz przetestować samochód, jakie ma osiągi to
>zamiast paliwa lejesz olej opałowy???

Do badania stabilności sprzętu są odpowiednie programy testujące.
Co do sytemów MS, dzielą się one na takie, w których stabilność nie jest
rzeczą krytyczną(95/98/ME), i na takie, w których stabilność jest postawiona
na pierwszym planie(2K i XP, przy czym XP stanie się stabilny dopiero po
opublikowaniu koniecznych poprawek).

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -