Problem z grafika

Autor: hamlet (hamlet_at_acn.waw.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 15:50:13 MET

Witam!
Poniewaz na post na grupie pl.rec.gry.komputerowe.sprzet prosze wszystkich
tutaj o pomoc!
Problem:
po jakims czasie grania gry wychodza do windowsa... zadnego komunikatu o
bledach...
nic... poza tym sam system dziala stabilnie. Sam sprzet wydaje sie byc ok.
bo jakis czas temu udalo mi sie sprawic (nie wiem jak) ze wszysto dzialalo
przez pewien czas dobrze (wczesniej tez byl ten problem)...
Proby rozwiazania:
Instalowalem juz najnowsze Via 4in1, DX8 i detonatory... Robilem
przeinstalowanie systemu i sprawdzalem WinMe, wymienilem wiatrak od GeForca
Odkrylem tez, ze w trybie AGP x1 da sie pograc troche dluzej zanim gra
wyjdzie...
(niestety problem wciaz istnieje)...
Konfiguracja:
PIII 700 plyta via 6VA693AM grafika GeForce 2mx 32mb System
Win98se...
Czy ktos wie dlaczego tak się dzieje? Jak rozwiazac ten problem? A moze to
jednak wina sprzetu? Wszystkich bardzo prosze o pomoc...

Pozdr.
hamlet