Leadtek GF Titanium TH i jego monitoring

Autor: Artur (biczysko_at_lucent.com)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 15:27:33 MET

WItam,
od wczoraj mam wersje box tej karty i w zwiaazku z tym pytanie do
jej uzytkownikow.Otoz wg. specyfikacji karta ta ma sprzetowa
kontrole temp GPU, obrotow wiatraczka itp. I faktycznie na karcie
widac czujnik temp. ktory jest wsuniety pod radiator kosci GF Ti.
Jednak w oprogramowaniu do tej karty, w WinFoxie funkcja monitoringu
jest nieaktywna i nie wiem dlaczego? Przeciez karta powinna to umozliwic.
Moze ktos zna odpowiedz?

pzdr,
Art