Re: Radeon VE TV Out

Autor: Piotreczek (piotreczek_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 15:18:42 MET

Użytkownik "Dariusz Danowski" <krasnal_at_alfa.juni.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:a3lfil$9ep$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Mam taką sama kartę i oczywiście mam z nią problem .
> Po włączeniu komputera uastawia mi się na pracę monitor + TV co powoduje
> dostosowanie częstotliwości odświerzania do TV. Na ekranie (jeszcze tryb
> DOS, rozruch komputera) pojawiają się wszystkie napisy, ale ekran jest
> ściśnięty (wąski)
> Co z tym zrobić ?

Przerobic bios karty na wersje gdzie przy bootowaniu wyjście TV jest
niaktywne.
Trzeba go zgrac do pliku, przerobic programem Radedit (przy okazji
podkrecic, ustawic domyslny tryb pracy wyjscia TV PAL/NTSC) i zaflaszowac.
Jezeli karta nie jest oryginalna ATI, to prawdopodobnie nie ma pamieci
flash - wtedy trzeba sobie programatorkiem wypalic EPROM'a.
Program z opisem i inne narzedzia znajdziesz tu:

http://www.radeon2.ru/radedit_eng.html

Sam tak zrobilem, program dziala wysmienicie, karta wciaz tez :-)

Piotr.