Re: Czy mam prawo domagac sie wymiany sprzetu?

Autor: jarek (admin_at_citysat.com.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 15:01:51 MET

On Tue, 05 Feb 2002 12:12:20 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>Hi,

>To prawda, choć zacz±łbym od aktualizacji BIOSu.
Bios najnowszy kaji tylko istnieje.

To fakt, drugi raz nie kupie nic co bedzie mialo w sobie chipy via.

>A to bzdura. Na podstawie paru modeli płyt lub wręcz wersji BIOSu
>chcesz twierdzić, że te tysi±ce płyt z chipsetami VIA poprawnie
>obsługuj±ce interfejs USB to jaki¶ wymysł? :)

        Problem rozwiazany, przelaczylem w ustawieniach sterownikow do
drukarki tryb buforowania na RAW i wszystko dziala (tylko te nerwy).
:-)

Pozdrawiam Jarek