Re: Porownanie chipsetow

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 15:14:00 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

: > I rzeczywiście - transfer z mojego dysku na dysk kolegi, który ma tę
płytę
: > jest rzędu 23-25 MB/s, podczas gdy u mnie (te same dyski) na VIA KT133A
8-9
: > MB/s. Jest to dla mnie bardzo istotne. Jak wygląda to na KT266A. czy są
:
: Masz źle skonfigurowany system najprawdopodobniej. Mostek 686B jest
: całkiem wydajny i na pewno nie jest trzy razy wolniejszy od SiSa 735
: (jeśli jest różnica, to nie przekraczająca 10%).

Może to "nie kompatybilność" mojego dysku twardego.. mam Seagate'a 40 GB
5400 (dokładnej nazwy modelu nie pamiętam bez sprawdzania). Zainstalowane
najnowsze Via 4 in 1, w opcjach zaznaczone wszędzie DMA. Przy kopiowaniu z
dysku na dysk są one podłaczane osobno do kontrolerów primary i secondary..
Jeśli możesz coś jeszcze doradzić, bo już próbowałem wielu rzeczy, a
transfer mizerny w porównaniu z tamtą płytą. Może to jakiś błąd programowy.

Pozdrawiam.