Re: openGL i hardware T&L (Wolfenstein II , Quake III)

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 14:48:07 MET

> Z tego co wiem to gry w standarcie openGL typu jak w temacie
> maja programowe T&L i sprzętowe wsparcie karty graficznej dla tego typu
> operacji
> nie jest stosowane.
> Czy ktoś mógłby to potwierdzić ewentualnie zaprzeczyć?

tak najprawdziwiej to: obie gry uzywaja OpenGl, sterki do twojej karty (np.
nvidia) sprawdza sobie czy masz jednostke T&L na karcie jezeli tak to
uzywamy jezeli nie to procesor nam to policzy, ale T&L nie jest w pelni
wykorzystywane w grach, raczej w powazniejszych programach, szczegolnie
swiatla

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl