Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: _Wojtek_ (wojtekDELETE_at_rabobank.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 12:58:57 MET

> Jednego, z 1667MHz na 1840MHz, czyli wg. athlonowej nomenklatury z 2000+
> na ca. 2300+. Czy to automatycznie oznacza, ze zadnego sie nie da
> podkrecic jeszcze o te 66MHz, zeby dociagnac do 2400+?

i co, dlugo chodzil na te 2300+ ? dluzej niz godzine?
a teraz pytanko drugie: ile northwoodow 1.8 podkrecales na 2.4 i ile z nich
Ci sie nie udalo podkrecic?

> Ty zaczales dyskusje, wiec powinienes zaczac podawac argumenty.

caly czas podaje.

> ROTFL, poczytaj archiwum. Dopiero co niedawno pare osob mnie tutaj
> pytalo "za co ja lubie tak tego Intela".

i co to zmienia? w tej dyskusji przezntujesz stanowisko wyraznie
pro-athlonowe.

> Konkrety czlowieku, KONKRETY! Podaj linki potwierdzajace Twoje slowa lub
> jakikolwiek inny dowod.

sluchaj nie bede ci podawal linkow bo nie jestes malym dzieckiem. nie
powoluje sie na jakis dziwny benchmark zrobiony w etiopii przez
hobbyste-amatora, tylko na wiele artykulow, testow, benchmarkow, ktore
pojawily sie prawie na wszystkich liczacych sie site'ach zajmujacych sie
tematyka sprzetu, overclockingu itp. po premierze northwooda. Jesli ich nie
czytales to juz Twoj problem. Jest to tak powszechny temat, ze nie bede cie
uczyl jak je znalezc. jesli zaczniesz przegladac serwisy gdzie sa podawane
tesy i benchamrki procesorow, to zaraz natrafisz na cos co sie nazywa
Nrthwwod vs Athlon XP, albo Northwood 2.2 test itp. Chcesz zeby Cie
prowadzic za raczke?

na koniec zebys nie marudzil ze bluffuje i wszystko wyssalem z palca, podam
Ci trzy na probe:
http://www.anandtech.com/cpu/showdoc.html?i=1574
http://www.tomshardware.com/cpu/02q1/020107/index.html
http://www.hardcoreware.net/reviews/processors/axp_vs_p4/1.htm

a tu bardzo dobry artykul o tym jak co sie kreci i na jakim chipsecie, to
tak apropos beznadziejnosci i845D, ktora glosiles...
http://www.tomshardware.com/cpu/02q1/020117/index.html