Re: Oplaca sie kontroler ata100?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 08:26:47 MET

Użytkownik "Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__> napisał w
wiadomości news:40533892.XBvlX8tHGu_at_phoenix...

> Poza szczególnymi zastosowaniami, gdzie wymagane jest naprawdę duża
> przepustowość i można ją w rzeczywistości wykorzystać, ata33 jest
> wystarczające. I tak na codzień znacznie więcej czasu dysk zużywa
> ciskając głowicami to tu, to tam zgodnie z życzeniem lepiej lub gorzej
> napisanych systemów operacyjnych tudzież użytkownika, niżby można
> zaoszczędzić na nieco szybszym miejscami transferze. I nie patrz nawet na
> benchmarki pokazujące "burst transfer rate" - one służą poprawianiu
> samopoczucia a nie mierzeniu wydajności w rzeczywistych zastosowaniach.
> [...]
no moze kupowanie dodatkowego kontrolera za 200 to rzeczywiście przesada ale
różnice miedzy ATA 100 i 33 jednak są i nie uwazam sie za jakiegoś
nienormalnego usera
czasem zrzuce jakiś DivX troche mp3 jakieś wypalanie troche dózych plików
spod PhotoShopa poprzerzucam to tu to tam i oczywiscie w miere cęsta
defragmentacja
do tego jakaś girka moze kilka i nie mów mi ze tak samo saybko robiłbym to
ma ata 33 bo swego czasu sprawdzałem (czasami sam jestem pod wrazreniem jak
np. kopuje pliczek z 600-700MB z jednego dysku na drugi) a miełem juz
troche sprzętu od PIO3 zaczynając