Re: Problemy z TEAC W54E (dlugie)

Autor: Avalon_at_am
Data: Tue 05 Feb 2002 - 01:14:20 MET

On Mon, 4 Feb 2002 12:47:45 +0100, "gimli" <gimli123_at_interia.pl>
wrote:

>Witam grupowiczow
>
>Od jakiegos czasu mam problemy z w/w nagrywarka.
Jest to firma produkujaca dosc doby i wzglednie niezawodny sprzet do
obsugi CD - czytniki, CD-R, CD-RW, wiec w rozwiazaniu problemu wiecej
uwagi poswiecilbym tej drugiej stronie - czyli software.
>Ogolnie ze wszystkimi programami jakie instalowalem nagrywarka dziala jak
>chce.
Tu wlasnie moze byc przyczyna. Ile i ktore programy masz
zainstalowane?... Czy aby nie zbyt wiele?...
  Niektore powoduja powazny konflikt ze soba i skutek moze byc taki
wlasnie jak opisujesz, sczegolnie Direct CD w ECDC czy Packet CD w
WinOnCD lub NERO.
Jezeli nie uzywasz tej czesci programu, wyeliminuj je z systemu, niech
sie nie laduja przy starcie.
>Czy padla na amen czy jest szansa przemowic jej do rozumu ;)
Sugerowalbym dodatkowe i dosc dobre zrodla informacji na temat CD-R:
Cdr Primer
http://www.mrichter.com/cdr/primer/primer.htm

oraz: Andy McFadden's - CD-Recordable FAQ
http://www.cdrfaq.org/

Niektore czesci tych informacji w polskim wydaniu mozesz znalezc tu:
http://www.cdrinfo.pl/
Avalon