Problemy z TEAC W54E (dlugie)

Autor: gimli (gimli123_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 12:47:45 MET

Witam grupowiczow

Od jakiegos czasu mam problemy z w/w nagrywarka.
Naped ma problemy z rozpoznaniem czystych plyt (im
plyta lepsza tym szybciej to zalatwia).Problemy wystepuja rowniez z
odczytem - trwa to strasznie dlugo.
Przy samym nagrywaniu wystepuja rozne bledy. A to nie moze nagrac lead out,
czasem twierdzi ze nie ma miejsca na plycie i w przerywa zapis, czasem
zawieszaja sie programy nagrywajace (po ich wykilowaniu trzeba zrestartowac
kompa bo napedu nie da sie otworzyc).
Nie rozpoznaje nie zakonczonych plyt multisession, mimo ze pierwsza sesje
nagrywa bez problemu (jak sie uda :) )
Ciekawe jest to, ze po zainstalowaniu WinOnCd lub EasyCDcreatora, po
wlaczeniu kompa system laduje sie do momentu gdy ma wczytac ikony do tray'a.
Po restartach itp.
problemu nie ma - jest tylko wtedy gdy odpalam kompa.
Ogolnie ze wszystkimi programami jakie instalowalem nagrywarka dziala jak
chce.
Czy padla na amen czy jest szansa przemowic jej do rozumu ;)
Byla czyszczona (gwarancja mi sie skonczyla, to dziada rozkrecilem).
Czy ktos z was mial takie problemy ??

konfiguracja sprzetu :
ABIT BH6
PIII750
Barracuda IV 40 GB na osobnym kontrolerze ATA100 (Winfast)
CDROM TEAC 40x na pierwszym kanale IDE (master)
CDRW TEAC W54E na drugim kanale IDE (master) (wersja firmware 1.1Y).

Z gory dzieki za odpowiedz