Re: Dyskietka awaryjna - Wasze propozycje

Autor: Smoq (smoq__at_poczta.onet.pl.xx)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 03:08:28 MET

Użytkownik "Maciek" <maciekm_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> wg. mnie to masz juz tam praktycznie wszystko co najpotrzebniejsze
> Tez probowalem zrobic sobie taki dysk(pliki systemowe oraz norton
commander)
> jednak po wystartowaniu z niej, commander nie widzi dysku twardego, czyli
> wszystko na nic(chodzi o to, zeby w razie padu systemu mozna bylo w latwy
> sposob
> skopiowac najpotrzebniejsze rzeczy czy cos tam skasowac)Jak na moje oko
> wrzucilem tam wszystkie potrzebne
> pliki, a twardego jednak nie widzi
> ps. moglbys podeslac mi na @ w jakims zipie zawartosc tej dyskietki?
> [...]

W dzisiejszych czasach taka dyskietka to przezytek, zdecydowanie za malo
miejsca na niej, przdalby sie jeszcze Disk Editor (dla mnie jeszcze pare
narzedzi, ktore uzywam), a sie nie zmiesci. Zdecydowanie lepszym
rozwiazaniem, przy aktualnej dostepnosci nagrywarek jest boot'owalny CD -
masz dostepne 650 MB, a sam CD kosztuje grosze.

Smoq