Re: Dyskietka awaryjna - Wasze propozycje

Autor: Maciek (maciekm_at_o2.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 00:17:27 MET

> Kończę właśnie moją dyskietkę awaryjną, mającą docelowo służyć pomocy w
> nagłej potrzebie. Stawiam na uniwersalność, więc starałem sie wrzucić na
> nią najlepsze i najniezbędniejsze w takich przpadkach aplikacje. Zostało
> mi jeszcze ok 250kB wolnego miejsca, dlatego mam do Was pytanie: co byście
> proponowali jeszcze wrzucić na flopka?
> Mam:* DOS6.22 (himem, emm386, fdisk, format, mem, smartdrv, sys)
> * NC (ncmain, ncedit, ncff)
> * NU (ndd,unerase,unformat,diskedit)
> * BIOS (AwdFlash, UniFlash)
> dodatkowo obsługa CD-ROM-u, RAM-disk,
wg. mnie to masz juz tam praktycznie wszystko co najpotrzebniejsze
Tez probowalem zrobic sobie taki dysk(pliki systemowe oraz norton commander)
jednak po wystartowaniu z niej, commander nie widzi dysku twardego, czyli
wszystko na nic(chodzi o to, zeby w razie padu systemu mozna bylo w latwy
sposob
skopiowac najpotrzebniejsze rzeczy czy cos tam skasowac)Jak na moje oko
wrzucilem tam wszystkie potrzebne
pliki, a twardego jednak nie widzi
ps. moglbys podeslac mi na @ w jakims zipie zawartosc tej dyskietki?
bylbym bardzo dzwieczny