Re: Dyskietka awaryjna - Wasze propozycje

Autor: Bogdan Cieciura (sp8alc_at_polbox.com)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 20:22:21 MET

On Mon, 4 Feb 2002 03:08:28 +0100, "Smoq" <smoq__at_poczta.onet.pl.xx>
wrote:

>U?ytkownik "Maciek" <maciekm_at_o2.pl> napisa? w wiadomo?ci

>by?cie
>commander)
>
>W dzisiejszych czasach taka dyskietka to przezytek, zdecydowanie za malo
>miejsca na niej, przdalby sie jeszcze Disk Editor (dla mnie jeszcze pare
>narzedzi, ktore uzywam), a sie nie zmiesci. Zdecydowanie lepszym
>rozwiazaniem, przy aktualnej dostepnosci nagrywarek jest boot'owalny CD -
>masz dostepne 650 MB, a sam CD kosztuje grosze.

Popieram - ale dysk startowy z MSDOS 7.1 z Win98 oraz Volkov
Commanderem (najlepszy dyskietkowy manager plikow) i podstawowymi
narzedziami na dyskietce a reszta na dysku CDROM oraz dostep do
napedow CDROM.
Uzywanie MSDOS 6.22 powoduje,ze nie zobaczysz partycji FAT32
co nie ma sensu oraz nie zobaczysz wszystkich partycji na duzych
dyskach.
Pozdrawiam