Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: _Wojtek_ (w.zuchowski_at_acn.waw.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 13:34:37 MET

[...]
> Ile miales w rekach Northwoodow 1.8, ze tak autorytatywnie twierdzisz, ze
> sie kreci do 2.4?
> Ile miales w rekach Athlonow 2000+, ze tak autorytatywnie twierdzisz, ze
> sie nie kreci do 2400+?
[...]
a ile Ty podkreciles athlonow 2000+ do 2400+? zapewne dziesiatki...

Wybacz ale nie chce mi sie juz z Toba gadac. Chcesz ode mnie konkretow, a
sam nie podales zadnego. Ja to co pisze opieram na wielu roznych testach i
benchmarkach ktorych mozna w sieci znalezc od cholery. Praktycznie ze
wszystkich mozna wysnuc jeden i ten sam wniosek: Northwoody kreca sie super,
i podkrecone sa szybsze w wiekszosci przypadkow od athlona 2000+. Jesli Ty
nie chcesz tego przyjac bo Ci ideologia na to nie pozwala to juz Twoj
problem. Nie chce mi sie cytowac i podawac Ci tu linkow, ale praktycznie
kazdy szanujacy sie serwis dla overclockerow, czy zajmujacy sie sprzetem, po
premierze Northwooda, na poczatku stycznia, zamiescil odpowiednie porownanie
i test. Poszukaj sobie sam, albo dalej tworz wlasne teorie w oparciu o to w
co wierzysz.