Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 10:29:34 MET

> Ile miales w rekach Northwoodow 1.8, ze tak autorytatywnie twierdzisz, ze
> sie kreci do 2.4?

No wlasnie tak czytam, i sie zastanawiam: kiedy Intel wpuscil do sprzedazy
Northwoody 1.8 GHz ? Cos mnie ominelo ??? Z tego co pamietam, wersja 1.8GHz
byla tylko "engeenering sample" (pazdziernik 2001) - nieliczne egzemplarze,
niedostepne w normalnej sieci sprzedazy.

Jezeli Twój przedmówca tyle sie zna na procesorach Intela, ze nawet nie
potrafi rozróznic wersji jadra to .... chyba szkoda czasu na dyskusje ....

B.