Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 16:48:13 MET

"_Wojtek_" <wojtekDELETE_at_rabobank.pl>, wrote in

> co pod jakim wzgledem? pod jakim wzgledem sa lepsze? To proste, maja
> lepsze chipsety wiec systemy oparte na nich sa stabilniejsze. lepiej
> sie kreca wiec sa szybsze, mniej sie grzeja, wiec nie trzeba sie
> pieprzyc z jakimis wymyslnymi coolerami i komputer jest cichszy. jak
> dla mnie to wystarczy...

Buuuahahaaa...
Widac, ze niemiales stycznisci z P4 i coolerami jakimi je trzeba
traktowac.

> We wiekszosci popularnych zastosowan, do ktorych wiekszosc zwyklych
> ludzi kupuje koputery do domu.

Masz bardzo ciekawe informacje.

> no to bierz z laski swojej pod uwage bo trzeba byc idiota zeby kupujac
> northwooda nie potkrecic go na 2.4 tylko na 2.2 bo takie jest Twoje
> widzimisie. Ja pisze o realnym swiecie i nie interesuja mnie
> akademickie rozwazania. Jak chcesz to krec sobie rowniez tego 2000+,
> zycze powodzenia...

To ty chcesz porownywac procesor podkrecony z nie podkrecownym.
LOL

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!