Re: jaki dysk wybra

Autor: Alti (alti_at_NOSPAMo2.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 15:56:22 MET

Użytkownik "Smoq" <smoq__at_poczta.onet.pl.xx>

> Nazwa nie ma znaczenia,
Na prawde?!!??
Ales ty odkrywczy
Gratuluje poczucia humoru i czytania ze zrozumieniem (ponoc wiekszosc
Polakow ma z tym problem)

> A co do szybkosci ... Sprawdzales osobiscie?

Nie. Trzymam sie IBM 7200 bo wygrywaja wszystkei testy na szybkosc a i wielu
grupowiczow testowalo osobiscie roznymi programami i najwyzsze wartosci
dawali IBM

> To ze WD sa malo popularne, to nie powod, zeby je uwazac za zle dyski.

A czy ja je za takie uwazam? Czy malo wyraznie napisalem ze niewiele o nich
wiem?

> Po problemach
> z IBM'ami i Barracudami Seagate'a

A jakie problemy mialy Barakudy? Pogryzly ludzi w amazonskich rzekach? Nie
dojechaly na czas do pozaru (to tez wozy strazy pozarnej na lotniskach)

> . Np. na barracudzie uzycie fdiska i
> format zajmuje o wiele wiecej czasu niz taka sama

To ma sie akurat nijak powtarzam NIJAK do ich predkosci. Po prostu Seagate
40GB formatuje sie ok 2godziny pod dosem a IBM 40 (chyba z pol godziny-nie
pamietam dokladnie) i czy mialoby to sugerowac ze IBM jest 4 razy szybszy?
Nie sadze.
Pozdrawiam (smoki i inne straszne potwory tez)