Re: jaki dysk wybra

Autor: Smoq (smoq__at_poczta.onet.pl.xx)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 03:15:52 MET

Użytkownik "Alti" <alti_at_NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości
> IBM jest z nich najszybszy. Seagate z kolei nie do zdarcia (b. rzadko
> wracaja do serwisow) a Westerny ..........maja brzydka nazwe;-))))

Nazwa nie ma znaczenia, dla mnie moglby sie nazywac doopa maryna, byle byl
dobry.
A co do szybkosci ... Sprawdzales osobiscie?
To ze WD sa malo popularne, to nie powod, zeby je uwazac za zle dyski. Co
prawda pare lat temu nasi dystrybutorzy zapracowali na zla opinie tej marki
(sprowadzajac duzo dyskow naprawianych), ale sie to poprawilo. Po problemach
z IBM'ami i Barracudami Seagate'a mialem powazne watpliwosci co do tej
marki, ale sprobowalem i nie zaluje. Np. na barracudzie uzycie fdiska i
format zajmuje o wiele wiecej czasu niz taka sama operacja na WD (nawet na
5400 RPM)

Smoq