Re: NEC vs SONY ???

Autor: Rafał Lipski (anty_at_spam.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 14:31:00 MET

Kober nudząc się niemiłosiernie napisał(a):

> Ktory lepszy: NEC FE750+ albo SONY CPD-E230 prosze o jakies opinie na temat
> tych monitorow.

Ja bym brał chyba SONY (sam mam NEC-a ale FE700, jak kupowałem to kosztował tyle co teraz FE750 :((((. Zobacz jak w NEC-u jest z
geometrią obrazu, bo sam obraz jeżeli chodzi o kolory to jest OK. SONY za to ma bardzo dobry kineskop TRINITRON, a NEC-u jest kineskop
zrobiony przez Mitsubishi Diamotron (czy jakoś tak, generalnie to taka jakby "podróbka" trinitrona :)))

Pozdrawiam, Lipa
 Gadu-Gadu: 12179
 E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"