Re: NEC vs SONY ???

Autor: Piotr (piotr.tomaszewski_at_huzar.pl)
Data: Mon 04 Feb 2002 - 15:13:12 MET

> Ja bym brał chyba SONY (sam mam NEC-a ale FE700, jak kupowałem to
kosztował tyle co teraz FE750 :((((. Zobacz jak w NEC-u jest z
> geometrią obrazu, bo sam obraz jeżeli chodzi o kolory to jest OK. SONY za
to ma bardzo dobry kineskop TRINITRON, a NEC-u jest kineskop
> zrobiony przez Mitsubishi Diamotron (czy jakoś tak, generalnie to taka
jakby "podróbka" trinitrona :)))

> Pozdrawiam, Lipa

No chyba nie zupelnie - DiamondTrony sa czesto uwazane za lepsze od
Trinitronow. Poza tym chyba 750 ma wyzsze parametry od wspomnianego Sony.
Geometria Sony jest takze do d. wiec nie ma sie co tym sugerowac (sam mam
G200). Napisz w jakiej rozdzielczosci pracujesz - jezeli w 1024x768 albo
tej 11xx na 9xx (nie pamietam dokladnie) to wybierz ten ktory ma ladniejszy
obraz, jezeli powyzej to zwroc uwage na NEC'a
Piotr